Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Jennifer - 23 maj 2010 19:05

Jag har varit hos Cornelia hela helgen. Vi har haft jättekul, eller jag har haft det i alla fall, hoppas att hon också har det. Hahah.. 

I fredags paddlade vi kanot i moälven och fikade på prästänget, sen for vi hem till Cornelia och spelade tv-spel och lockade Samuels hår. Sen gick vi och sov vid ett kanske fast vi släckte inte lampan förrns halv tre typ. Sen startade vi lördagen med makaroner och kycklingnuggets till frukost... Det var gott faktiskt. Sen spelade vi mer tv-spel tills Cornelia blev åksjuk... Då gick vi en promanad till höglandsjön (som är typ 100 meter bort, men ändå) vi såg en borttappad kanin som vi inte riktigt visste vad vi skulle göra med, så efter att ha gått fram och tillbaka framför ett hus säkert 6-7 gånger så lämnade vi kaninen åt ödet. Sen for jag till min morbror och grillade. Sen kom jag tillbaka till Cornelia på kvällen och då gjorde vi egentligen inget särskilt, pratade och åt melon och ballerinakex ungefär. Ricardo rang en liten sväng, det var också bra. 

När man tänker efter så har vi egentligen inte gjort så mycket.. mest spelat tv-spel och pratat.. Men man behöver ju inte alltid hitta på så mycket för att ha det bra. 

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards