Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Jennifer - 3 maj 2010 22:34

Jag har ju egentligen ingenting att säga idag heller... Som vanligt.

Vi har grammatikslutprov på onsdag och det känns riktigt roligt måste jag säga, verkligen riktigt roligt. Jag längtar.

Fast det är ju faktiskt inte såå länge kvar tills sommarn.. 5 veckor och några dagar kvar nu bara ju! Dessutom är många av de dagarna ledigheter och konstiga dagar, det är helt underbart! Då börjar vårat sommarjobb (!!) sen är det nästan en vecka, sen far jag till Portugal och sen blir det urkult och några olösta mysterier.. Och sen börjar skolan... fast vad kan man göra åt den saken? Inte mycket.

Men det är helt galet vilket sommarlov jag kommer att få! Nu hoppas jag att alla avundas mig riktigt ordentligt, fast sen kanske inte riktigt alla gillar tanken på att "skämma ut sig" på stan i tre veckor. Men det gör jag! Och troligtvis de andra teatrarna och hanna också.

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards