Alla inlägg under juli 2010

Av Jennifer - 18 juli 2010 20:23

aHej.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag har det hur bra som helst, men vi är inte ute sa jättemycket sa vänta er ingen hyperbränna som Lisa hade efter Thailand. 

Jag saknar alla.. Och ända har jag inte varit borta speciellt länge egentligen. Det är väl tiden som kommer som spelar roll.. Eller att inte allt för sällan alla bara pratar Portugisiska med varandra... Nej jag vet inte riktigt. 

Hejsvejs!

Av Jennifer - 11 juli 2010 14:58

Jaha, här sitter jag framför en dator med ett skrivbord som inte har alfabetets tre sista bokstäver och förjäves försöker skriva ord som inte har den första av de tre sista bokstäverna, eftersom ä och ö halvfinns bland skrivbordsbokstäverna.

Men visst klarar jag mig ganska bra än va?

Vi har inte gjort jättemycket än och därför har jag inte jättemycket att berätta. Okej den där meningen funkade inte lika bra utan den första av de tre sista som det hade gjort om jag kunde skriva precis hur jag ville. Det där vart ganska invecklat va? Kanske inte, men jag är lite halvtrött och därför blir det som det blir.

Ääh nu har jag inte mycket mer att säga.

Hej!

Av Jennifer - 6 juli 2010 16:31

Jaha då åkte man på en släng ögonfluss så där en dag innan man far till Portugal i tre veckor. Det var ju verkligen roligt. Eller nej just det ja, det var ju inte det. För tillfället sitter jag i min egen lilla soffa med datorn i knät och solbrillorna över ögonen för att inte överansträngas av ljuset. Datorn var nog inte direkt dagens smartaste val men jag har så ofantligt tråkigt.

Men imorrn far jag!

Och jag kommer inte att träffa Sandra på en hel månad. Inte Cornelia heller.. Nästan inte Rebecca heller. Men däremot tre hela veckor i Portugal men Ricardo. Och sen i Sverige också. Ser fram emot den här tiden. Förutom de sex timmarna jag kommer att sitta på Arlanda förstås.

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards