Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Jennifer - 11 maj 2010 19:36

Går det bra? 

Jaa men hur i hela fridens dagar skulle det inte gå bra som? Jag satte mig ner för tre minuter sen i frisörstolen, vad skulle ha kunnat gå snett?

Har du några svarta leggings?  

Nämn en tonårig tjej i sverige som inte äger ett par svarta leggings... 
Jag älskar sånna där frågor som man inte kan hoppa över att fråga (för jag menar tänk om det inte skulle vara så) även fast svaret är uppenbart. 

Allmänt trevlig dag idag annars, klev upp i tid (förstår ni hur skönt det är att inte stressa på morgonen!), han i och för sig inte duscha men.. sen kom jag till skolan och då fick vi börja spreja räcket till teatern, sen hade vi teater jag han bli både vikingahövding och pirat, sen var det lunch och sen matte och sen var det slut. 

Och nu är mitt bloggande slut. För stunden. 

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards