Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Jennifer - 9 maj 2010 23:27

             

Det finns så många tandkrämer...

Jag undrar verkligen om någon av dem Inte är rekomenderade av Svenska Tandläkarförbundet? På TV verkar det ju som att alla är världens bästa tandkräm... Jag skulle faktiskt vilja se den tandkräm som Inte är rekomenderad. Den måste vara riktigt jäkla kass isåfall...

Det är förresten, på tal om ingenting alls, ganska komiskt när man kommer på sig själv med att inte vilja lägga ifrån sig boken och gå på toa för att man tror att den ska ha hunnit tagit slut innan man kommer tillbaks. Så gjorde jag idag i alla fall...

Sen så slutade den dumma boken värdelöst ändå så det kanske hade varit bra om den tagit slut medans jag var på toa... Jag blir så himla arg på den dumma dumma författaren! Hon skriver ASbra böcker.. och sen avslutar hon dem som en jävla apa!

Fast tänker man efter så kanske hon inte kan avsluta dem på ett bättre sätt utan att tappa en avsevärd mängd läsare... Men ändå. Om inte trean slutar bra så ska jag personligen äta upp boken.

Ajdå.. det där var inget bra avtal... För jag kommer säkert att måsta äta upp boken.

Ettan heter Hungerspelen i alla fall för er som är intresserade. Eller böckerna heter väl så allihop egentligen..

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards