Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Jennifer - 16 maj 2010 23:24

  • Örnexpo är över
  • Dansen är över för den här terminen
  • Vädret verkar vilja radera ut våren alldeles
  • Imorgon är det konditionstest och teateruppspel (alla borde komma, jag menar jag spelar ju full i nästan hela pjäsen)
  • Sen är det tre veckor och två dagar kvar tills sommarlovet
  • ... och då är det teater på stan i tre veckor
  • ... och sen går det några dagar
  • ... och då äntligen far jag till Portugal igen!
  • Sen kommer vi hit
  • Sen börjar skolan igen och allt går runt som vanligt

Eftersom rubriken på det här inlägget är direkt tagen från gruppen Glesbyg'n -s nyare platta så kan jag ju passa på att göra lite reklam för dem. De är faktiskt riktigt bra och det kommer från mig som inte ens i närheten lyssnar på reggae i vanliga fall. In i bängen norrländskt och politikskt.


För övrigt tyckte jag att rubriken passade till min lista på vad som ska och har hänt.


Tidigare ikväll såg jag på en miljöfilm med mamma och pappa (ja jag vet att jag är nörd, men vem bryr sig egentligen?). Age of stupid hette den, riktigt jäkla bra var den, man ville bara gråta på att man ska vara så himla dum i huvudet hela tiden... Jag menar, tänk om människan inte hade varit så egoistiska och giriga... då hade elbilen utvecklats och varit stor på 1800-talet, vi hade kanske inte använt olja till i princip allt, och världen kanske inte hade behövt vara hotad.
Jag är dålig på att förklara, så se filmen.

Jag lovar det är värt en och en halv timme av ditt liv.

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards