Direktlänk till inlägg 16 december 2010

In och utblogg

Av Jennifer - 16 december 2010 23:03

Nu har jag loggat in och ut från facebook, msn, bloggen och mailen hela kvällen och inte kommit någon vart. Inte för att jag har någon vart att komma men.. Det känns lite sådär värdelöst. Fast vad skulle jag annars gjort hela kvällen? Tittat på nyheterna? Jag gjorde ju i alla fall klart samhällskunskapen. Det var duktigt. Fast nu läste jag inte igenom den innan jag skickade iväg den, vilket kanske inte är så bra alls. Jag bara bestämde mig för att vara klar, annars hade jag fått spader. 

Jag är ledig ledig ledig imorrn! Det är fint. 

Snart är det jul och sen är det sommarlov! Och sen går vi ut trean och sen tar livet slut, ungefär. 

Hahahaha! Nu skrev jag "Och sen går vi ut livet och sen tar livet slut." hahahahaha man märker när jag är trött. Tur att jag såg det annars hade ingen fattat vad jag skrev. Eller ja.. det är det väl ingen som gör ändå. Knappt ens jag själv. Va?

Nu har jag gått iväg en stund och helt tappat vad jag höll på att skriva. Då är det nog bäst att jag låter bli innan det blir en massa svammel om sånt som jag inte vet vet vad jag talar om. Eller vem då? Nej godnatt innan jag somnar. 

 
 
emsam kille

emsam kille

18 december 2010 16:52

Jo jag vet jag måste försöka sluta tänka på det men inte lätt :/

Jag bor 10mil norr om Sundsvall om du ens vet vart det ligger? :P

http://en-ensam-killes-liv.bloggplatsen.se

 
Rebecca

Rebecca

18 december 2010 20:36

Det är ju då livet börjar Jennifer! :) När man går ut!

http://magicstory.blogg.se

 
Jennifer

Jennifer

19 december 2010 23:56

Rebecca: pffft! Det är då det tar slut. Studenten och sen går det utför. :/

http://perfectworld.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 2 mars 2011 17:48

I can't believe att jag inte har photoshop på min dator längre! Det är som ett hål i mitt hjärta. Eller nej det var väldigt osant, men det känns faktiskt väldigt väldigt tråkigt. Nu kan jag ju inte ändra min header.. funderar på att ändra alltihop, h...

Av Jennifer - 2 mars 2011 16:50

Jag har tal på fredag, jag har inte skrivit klart det, men det hinner jag så det är lugnt. Och idag fick jag min bok som jag måste läsa. Den var bara på 200 sidor! Det är helt fantastiskt grymt! Jag brukar inte lyckas välja de korta lättlästa. Mycket...

Av Jennifer - 28 februari 2011 19:13

Under den senaste veckan har jag: börjat prata med brittisk accent, lärt mig grunderna till hur man jonglerar och jag har lärt mig att Sveriges nationalsång har två verser till efter de första två! Det hade jag ingen som helst aning om.  Så här går...

Av Jennifer - 14 februari 2011 17:19

Okej man kan ju tycka att det har varit som ett uppehåll här ett tag. Det stämmer ju också om man skulle tycka så. Mycket har hänt sen sist. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska säga.  Det är ju alla hjärtans dag idag förresten om det skulle varit...

Av Jennifer - 27 januari 2011 21:31

Vår kära teaterlärare Anders gav mig och Rebeccis ett uppdrag på stan idag. Vi hade fyra viktiga ärenden att utföra:  Prata med Marie på Sliperiet Prata med Rickard på Sliperiet Köpa en knallpulverpistol och knallpulver Köpa en dildo  Vi bö...

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards