Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Jennifer - 5 maj 2010 22:49

Jaa okej ni känner väl mig så jag kommer inte att förklara varför jag börjar med den nyaste och slutar med den äldsta som är från i fredags... (för egentligen har jag ingen anledning.. så det är ju ganska svårt att förklara kanske)

Här har vi magdas fina skåp idag.. Glömt att låsa hade hon ju inte i alla fall. Vi är ganska inkompetenta vi teateresteter... Det fick vi reda på idag när Simone sa det. Kul.. 

Sen kommer det fina brevet som jag fick igår av IOGT... Jag kände mig så hedrad, älskad och uppskattad! Sen öppnade jag brevet och då stog det bara att jag hade glömt att betala... Då började jag gråta och slängde skiten. Årets allra första tussilagoplock! Nu är det ju rakt sommar! Beviset på att det verkligen var vi som plockade dem.. Hahah jag diggar Rebeccas ansikte! :D Och tillslut, det sista bilden som togs först... Det här är från festen i domsjö i fredags, föreställande William och Linko som kramades, om ni inte såg det.

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards