Alla inlägg under augusti 2010

Av Jennifer - 27 augusti 2010 20:07

... Lät jag lite sådär små otrevlig i förra inlägget nyss. Det var inte meningen. Jag är ju glad faktiskt ju. Samuel fyller ju år för 17 dagar sen och vi ska dit ikväll och fira lillen. Utöver det så kommer min Ricardo hem till övik ikväll, om 20 minuter ungefär! (!!!! ahhahhahahahaha!! :DD:D:d:D:d::D:D:D:d:DD:D:D:)


Fast Rebecca har fått mig att spela Frontier Ville.. Det kanske är det som förpestar kvällen. Att jag är ju fruktansvärt lättlurad att jag fortsätter spela det dumma tidsfördrivande skitet. 


Hejdå! :D 

Av Jennifer - 27 augusti 2010 19:51

Hej nu är jag tillbaka. Efter en lång väntan. Eller vad säger jag, väntan passar ju inte alls. Det spelar ingen roll hur mycket jag väntar för tillfället.. 

Eller nä förresten jag vet inte riktigt vad det är jag säger. Över en månads uppehålls från bloggandet så blir man väl lite orutt antar jag. 

En massa småbarn springer runt på Nola nu för tiden.. Hur kan det komma sig? Jag förstår liksom ingenting.  små var ju inte vi för ett år sen i alla fall. Punkt slut på diskussionen. Min älskade bor för övrigt i Schewden numera. Det är ganska supermegatufftuff-nice om man får uttrycka sig som så. Det som kanske inte är så himlarns bra är att vi har haft sju timmars hål på tre dagar och knappt någon teater (fast det kommer normalt bara vara tre timmars hål när vi har våra teaterlektioner som de ska) och inte nog med det så har vi inte vår favorit praktikant Fredrik på skolan längre! Nä han sitter på ett mycket finare teaterlinje nedanför Stockholm och har det finfint. Vad hade du tänkt att vi ska göra då då? Fast vi har ju fortfarande Anders, och Edith så klart. Vi klarar oss nog och vi är inte bittra. 

Av Jennifer - 1 augusti 2010 11:53

Idagen började klockan 04.43 och hittils har den mest bara gått ut på att försöka somna om i bilen. Men nu äntligen är jag hemma i huset på Terrassvägen 29 efter några dagar hemifrån. 

Vi kom hem till sverige på onsdag kl 15.55 fast vi skulle ha kommit dit 14.30, en och en halv timme senare alltså. Dumplanet blev försenat för bagagedörrarna hade krackelerat ungefär. Så jag och Ricardo satt en och en halv timme och väntade i planet efter en två timmar lång sömn under natten och Mamma, pappa och Elvin fick sitta på arlanda i två timmar eftersom de kommit dit en halvtimme innan.

Så det var ju skojjigt... 

För tillfället ligger min pojke i sängen och sover, Ricardo alltså inte Elvin. Dom är båda mina små pojkar. Mer eller mindre. Alltså jag menar inte att jag Äger dem. Bara lite. 

Nu ska jag gå och äta glass tror jag :) 

Hejdå!

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards