Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Datanördar och nyårslöften

Av Jennifer - 3 januari 2011 23:59

Nu har jag inte skrivit något på ett långt tag antar jag. Har bara haft annat för mig helt enkelt. Dessutom behövde jag ju bevisa att jag inte är en sån himla datanörd som jag framstod som på nyår. Hoppas att någon tror mig... 


Jag har i alla fall haft en jättebra jul (om än något långtråkig sådär utan någon i min ålder), jag hade jättekul på mellandagarna (sov över med Cornelia varannan dag minst), och nyår var toppen! Vi var hemma hos mig och jag och Cornelia hade gjort en femkamp natten innan vid ett-tiden. Trots en lite halv-seg start där bara jag, Sandra och Cornelia pratade (jättemycket) men ingen annan och en halvkass fördrink så tror jag att alla hade ett rätt bra nyår ändå?

Jag vill inte bli motbevisad, så ingen får kommentera någonting om att det var dåligt, Okej! 


Mina nyårslöften är att Ett: ta körkortet och Två: sänka min Coopertest-tid.

Sen kommer ju en massa andra saker också att hända iår, som att fara utomlands med Sandra och Cornelia och så vidare, men de är ju inga löften. De är saker som kommer att hända ändå.


Nu ska jag.. Fortsätta hålla på med musiken och sen ska jag väl kanske sova... Eller nått.

See Ya! 

 
 
Ingen bild

Gabbi

5 januari 2011 14:39

sänka tiden på coopertesten var ju ett jättebra nyårslöfte!!!! synd att jag inte minns min tid :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 2 mars 2011 17:48

I can't believe att jag inte har photoshop på min dator längre! Det är som ett hål i mitt hjärta. Eller nej det var väldigt osant, men det känns faktiskt väldigt väldigt tråkigt. Nu kan jag ju inte ändra min header.. funderar på att ändra alltihop, h...

Av Jennifer - 2 mars 2011 16:50

Jag har tal på fredag, jag har inte skrivit klart det, men det hinner jag så det är lugnt. Och idag fick jag min bok som jag måste läsa. Den var bara på 200 sidor! Det är helt fantastiskt grymt! Jag brukar inte lyckas välja de korta lättlästa. Mycket...

Av Jennifer - 28 februari 2011 19:13

Under den senaste veckan har jag: börjat prata med brittisk accent, lärt mig grunderna till hur man jonglerar och jag har lärt mig att Sveriges nationalsång har två verser till efter de första två! Det hade jag ingen som helst aning om.  Så här går...

Av Jennifer - 14 februari 2011 17:19

Okej man kan ju tycka att det har varit som ett uppehåll här ett tag. Det stämmer ju också om man skulle tycka så. Mycket har hänt sen sist. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska säga.  Det är ju alla hjärtans dag idag förresten om det skulle varit...

Av Jennifer - 27 januari 2011 21:31

Vår kära teaterlärare Anders gav mig och Rebeccis ett uppdrag på stan idag. Vi hade fyra viktiga ärenden att utföra:  Prata med Marie på Sliperiet Prata med Rickard på Sliperiet Köpa en knallpulverpistol och knallpulver Köpa en dildo  Vi bö...

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards