Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Jennifer - 16 mars 2010 22:24

Men hallå där! Vem är det inte som har internet igen, om inte jag? Det är ju Toppen!

Det är så lite som har hänt under dessa 13 dagar att jag nästan inte hinner räkna upp alltihop... 

Och ja, nu undrar ni hur jag tänkte med det där, det hänger ju verkligen inte ihop. Det märket ju till och med jag. Men det var det som var meningen, för det har både hänt ganska många saker, men ändå inte. Alltså inga större saker med andra ord. 

Jag har färgat håret på brorsan 

Jag har sovit över hos Cornelia med Sandra, jag har inte skrivit ett endaste litet dugg på naturkunskapsskiten, jag har gått på stan en del, jag har bakat bröd med mamma och chokladbollar med Elvin, jag har skrivit en massa i dagboken, i brist på bloggande kanske? Sen vet jag inte mer... Har nog inte gjort så mycket mer tror jag. 

Tagit bilder har jag visst inte, tokigt nog. Men det kan man ju leva med antar jag. Jag tog ju en del med Cornelias kamera den kvällen. 

På tal om absolut ingenting så klippte jag bort alla mina naglar igår (åhej! lilla fjortis med miniproblem..), men det jag menar är att det är jätte irriterande när man inte är van. Okej nu ska vi inte prata mer om det... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards