Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jennifer - 1 mars 2010 23:15

På min förra blogg hade jag 6 besökare på förra inlägget.. nu har jag redan 17 och det har inte ens gått 24 timmar än.

Vi får se hur länge det håller i sig... haha typ en dag till?

Och ja, självklart vet jag att 17 är hur mycket som helst! Det är ju nästan lika många som storbloggarna har. Jag är snart större än Blondinbella och Kenza och allt vad dom heter!

Bara ca en och en halv miljon kvar då.. 


Imorrn ska jag gymma, dan efter ska jag kanske till impro.gruppen, på torsdag ska jag gymma, på fredag har vi samhällsprov och sen ska vi se på Alice i underlandet. På lördag är det lov... sen vet jag inte vad som händer förrns tisdag vecka 11 då skolan börjar igen och jag och Rebecca ska gymma igen.
Då är det bara två och en halv vecka kvar tills jag ska fara till Portugal!


Jag måste börja packa snart... (hahhaaha eller kanske inte riktigt än).

Sen efter det ska jag färga håret, sen är det teaterfestival och örnexpo, sen är det avslutning och sommarlov. Sen börjar jag helt plötsligt tvåan av någon helt superweird anledning.

Av Jennifer - 1 mars 2010 19:13

Nu äntligen ska jag (och Rebecca) ta mig(oss) i kragen och börja gymma! Det känns riktigt bra faktiskt.

Är det någon som håller med mig, eller är jag ensam, om att man börjar längta lite till sommarn nu..       Man blir ju som lite sugen alltså.. Fast i och för sig så ska jag ju fara till Portugal om en månad :D

Av Jennifer - 1 mars 2010 01:05


Den filmen har jag sett idag. Den är så himla fin! Jag älskar den!

Om det är någon som inte har sett den än så tycker jag att ni ska se den. I början är den lite jobbig, men det har man glömt i slutet.. 


Det här är ett väldigt onödigt inlägg, men jag behövde bara få säga det. Och klaga inte på designen, det här är jag och så får det vara (tills jag byter..).

Av Jennifer - 1 mars 2010 00:26

Ni kanske har läst min presentation.. isåfall hoppas jag att ni har fattat att den var en salig blandning av seriöst och oseriöst. Det där med att jag tycker om sånt som är konstigt är nog det som är mest sant, och att jag vill ha en brevvän mellan 16-18 är nog mest osant. Jag vill helst bara ha en brevvän som är 17... Nämen jag vill nog inte ha en brevvän ändå, om jag tänker efter. 


Jag hade tänkt ladda upp en bild av någonting.. men jag hittade ingen bild som passade sig. Det kommer väl med tiden antar jag. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards