Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Jennifer - 3 mars 2010 00:12

Jag fick just ett mejl om att det är rea på hushållsapparater...


Det ringde en tant från brå och frågade en massa om jag kände mig säker i min miljö och om jag hade blivit utsatt för något brott det senaste året, idag. Det visade sig att jag känner mig helt och hållet supersäker i min stad och att jag nästan aldrig känner mig hotad när jag är ute ensam på kvällarna...

Men jag tänkte inte att nånting alls var fel... Inte förrns efteråt kom jag på hur mycket jag ljugit i det där telefonsamtalet.

Innan det somnade jag och Elvin i soffan när jag skulle passa honom och vi skulle se på film.

Tidigare idag, på morgonen alltså, hade vi uppspel på musiken, eftersom det var sista lektionen innan vi ska börja ha bild. Vi fick lov att köra för några musik 2or och 3or för att våran klass behövde hela sin lektion för genrep. Det var Fruktansvärt! Fast ganska skojj... men ändå! Jag fick ju lov att sjunga! Det var pinsamt.

Sen, tidigt på morgonen vaknade jag kl 06:56 ungefär, halvt drömmande fortfarande och tänkte att den här sortens tid tar ju jätte läng tid, så jag kunde ju sova läänge till... jag vaknade 07:45 igen, och jag brukar gå till skolan 07:50 ungefär. Sprang upp ur sängen och ropade FAN! Och hoppades att det inte skulle vara någon hemma. Det var det inte heller som tur var.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards