Alla inlägg den 24 november 2010

Av Jennifer - 24 november 2010 13:50

Min väggklocka såklart dummisar. Men nu har jag tagit av plasten i alla fall. För den som ville veta. Inte för att det syns men. Det kändes bra helt enkelt. Här är den. 

  


Kan någon förklara för mig varför jag inte på något sätt gillar deckare, både på TV, film och böcker men det går jättebra att skriva egna deckarnoveller? Det är nästan det lättaste för mig. De där psykopatiska novellerna där man läser ur mördarens skeva vinkel om hur den njuter av att planera och utföra vidriga mord. Jag har skrivit minst två sånna. Helt likgiltigt också. Det går hur bra som helst och dom blir inte lite äckliga heller. Men jag vill aldrig se eller läsa något sånt själv. I efterhand blir jag äcklad av mina egna ord. Hur kommer det sig? Betyder detta att jag kommer att bli någon psykotisk mördare själv? Fast jag skulle aldrig klara det. Jag skulle åka fast på en gång så det är nog inget att oroa sig för. 

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards