Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Jennifer - 19 januari 2011 14:23

Brutalbänk, beep- och roddtest är det jag har att se fram emot för imorrn. Idag var vi Zombies och flåsade människor i nacken. Det var jättemycket kul! Folk tittar på en och pratar om en när man är kanske en halvmeter ifrån dem. Som att man inte är en riktig människa som förstår vad de säger. Det är så kul att höra vad folk säger bakom ens rygg, när de inte säger det bakom ryggen. Om ni förstår vad jag menar?

Sen såg vi treornas sceniska och efter det började vi (min grupp) spela in lite av filmen till historian.

Lunch.

Gick på stan en sväng. Skulle prata med H&M-chefen men tydligen så skulle hon inte komma tillbaka förrns på måndag så jag får gå tillbaka då. Annars hade jag en väldigt trevlig stadsrunda. Tack till Sandra för den ;) 

Nu ska jag snart gå tillbaka till skolan för Sandra slutar kvart över tre och då ska vi gå till banken. Hon ska föra över pengar och jag ska kolla om det kostar att göra ett nytt bankkort. Mitt suger. Det är vikt i kanten som man stoppar in i automaterna så därför brukar det inte funka att betala med kort så ofta för mig. Synd.

Sen ska vi träna. Och kanske Cornelia. 



Här tänkte jag lägga in en bild, men jag har inga bilder på datorn så ni får låtsas att det är en bild här. Ha lite fantasi!





Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards