Alla inlägg den 15 december 2010

Av Jennifer - 15 december 2010 22:46

Hej!

Nej jag ska gå och sova. Det är det här som är anledningen till att jag aldrig skriver så mycket just nu för tillfällinget. Jag har alldeles för mycket att göra och när jag väl har tid, då vill mamma titta på Sagan Om Ringen så då fastnar man ju i det. "Jomen det känns ju lite juligt sådär" Haha jo jo mamma, krig och grejer, det är väl julens budskap va? Jovisst.

Klockan är elva nu, jag behöver verkligen sova. Men vad gör jag? Jag sitter upp med bloggen?! Knäppheter. 

Imorrn har jag teater och matte och teater och.. inget mer. Det är fint. Jag gillar ju teater. Särskilt när jag får skrika åt Magda. Eller ja, ni vet. Nej det gör ni inte.. Det är kul i alla fall. Hejdå.

Teater teater teater teater teater. 

Av Jennifer - 15 december 2010 14:59

En tiodagars paus från bloggandet. Men nu är jag tillbaka i mitt esse! 

Eller ja, jag är ju i alla fall tillbaka lite. Kanske skriver mer ikväll eller nått, jag vill skriva av mig lite grann. Fast jag har ju inte så mycket att skriva men... Ajaa vi tar det sen, jag har inte tid nu. Jag ska leta Elvins leksak. Heh.

Hejdå så länge.

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards