Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Jennifer - 30 oktober 2010 20:01

Yey Yes YES!!!!

Jag har hittat min iPod laddare! Aaaaaahahahaaa känns det! Den har varit borta i miljarder dagar! Ända sen i sommras. Förstår ni hur svår denna tid har varit? Helt ensam i världen utan min älskade iPod. Nu undrar nog alla hur jag har kunnat leva? Och den frågan har jag inget svar på. Ingen aning säger jag, jag har nog inte levat riktigt.


Eller så är jag bara glad utan all denna överdrivenhet. Kul att den låg bakom TV-möbeln bland hundratals andra trassliga kabels.


Jag har nattat världens finaste lillebror idag. Han är så himla söt!

"Du och mamma är nog dom bästa i världen...  jag brukar springa iväg snabbt efter att jag har sagt 'god morgon' till dig på morgnarna så att du inte ska hinna se mig..."

- bland annat, i trött-yrseln hos en liten febrig fyra-åring.

Presentation


Hejsan! Jag är en toppentjej som älskar teater. Jag vill gärna ha en brevvän som är runt 1-200 år, själv är jag 17. Det är rätt okej om du gillar ponysar men jag tycker mer om hundar. Jag vill återfödas som delfin. Och du är konstig.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards